راهنما

0

تیکت‌های ارسال شده از چه طریقی قابل پیگیری هستند؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
تصویر پروفایل
زهرا قره داغی
بهترین پاسخ
باسلام و احترام. مشتریان گرامی بعد از ورود به حساب کاربری خود از وب‌سایت در صفحه‌ای مشابه تصویر زیر قرار خواهید گرفت. 


بر روی قسمت تیکت‌ها کلیک نمایید و وارد صفحه‌ی مربوط به تیکت‌ها شوید. در این صفحه تیکت‌ها براساس شماره ارجاع که در زمان ایجاد تیکت به مشتری اعلام شده است قابل پیگیری است.



با انتخاب تیکت وارد صفحه‌ی ارتباطی آن تیکت شوید و در این صفحه هر پیام که برای شرکت ما ارسال نموده‌اید و پاسخ همکاران ما برایتان قابل مشاهده است.


بدون محدودیت زمان و تعداد پیام‌ها می‌توانید از این قسمت با همکاران ما در ارتباط باشید.
تا رفع کامل مشکل همراه شما خواهیم بود.


تصویر پروفایل
انصراف